RET busseries 1945-1959

In de periode 1945-1959 zijn de volgende busseries bij de RET in dienst gekomen:

1946 Bus 133 Kromhout TB-4L4 -Verheul (op chassis uit 1943)
1947-1948 Serie 201-217 Saurer 4 CT1D-Verheul
1948 Serie 221-225 Saurer 4 CT1D-Seitz
1948 Serie 226-235 Saurer 4 CT1D-Verheul
1948-1949 Serie 236-260 Saurer 4 CT1D-Allan
1949 Bus 22 Kromhout TB-4L-Verheul (op chassis ex 22)
1949 Serie 134-138 Kromhout TB4-L4-Verheul
1049 Serie 301-315 Saurer L 4CT1D-Verheul
1950 Serie 316-330 Saurer L 4CT1D-Verheul
1951 Serie 261-280 Saurer-Hainje
1952 Serie 281-291 Saurer-Hainje
1953 Serie 401-421 Saurer N4CT2D-H-Hainje (401-402 eerst 351-352)
1953-1954 Serie 422-446 Saurer N4CT2D-H-Hainje
1953 Serie 151-156 Crossley SD 42/1-De Schelde (ex NACO)
1953 Bus 1001 RET-Saurer-Hainje (aanhangbus)
1953 Bus 4 Saurer demobus
1955 Serie 501-520 Saurer-Werkspoor-Hainje
1955 Serie 521-525 Saurer-Werkspoor-Hainje
1955 Serie 1002-1009 Hainje-Saurer-Hainje (aanhangbussen)
1956 Serie 526-560 Holland-Saurer-Hainje
1957-1958 Serie 561-585 Holland-Saurer-Hainje
1957 Serie 701-710 Kromhout TBZ 100G-Hainje
1957-1958 Serie 711-712 Kromhout TBZ 100J-Hainje (Semitoer)

Klik hier voor de foto’s van serie 201-217
Klik hier voor de foto’s van serie 221-225
Klik hier voor de foto’s van serie 226-235
Klik hier voor de foto’s van serie 236-260
Klik hier voor de foto’s van serie 301-330
Klik hier voor de foto’s van serie 261-280
Klik hier voor de foto’s van serie 281-291
Klik hier voor de foto’s van serie 401-421
Klik hier voor de foto’s van serie 422-446
Klik hier voor de foto’s van serie 151-156
Klik hier voor de foto’s van serie 501-525
Klik hier voor de foto’s van serie 1001-1009
Klik hier voor de foto’s van serie 526-560
Klik hier voor de foto’s van serie 561-585
Klik hier voor de foto’s van serie 701-710
Klik hier voor de foto’s van serie 711-712

Technische informatie van bovenstaande busseries:

NummerProv./tijd.KentekenChassismerkChassistypeChassisnummerMotorkWBrandst/aandrCarr.merkCarr.nrWielbasis (mm)Lengte (mm)Breedte (mm)Hoogte (mm)Cap.kg/goedGewichtBouwj.ch.Bouwj.eerste toelatingDatum deel 1tenaamstellingAfgeleverdIn dienstuit dienstafvoernaar bedr.nrOpmerkingen
133H-74894PB-40-40KromhoutTB4-L4TB 738Kromhout 4LW68 pkDVerheul5046410082002400280027/136450194119461946-01-291946-01-291955-07-061955-11-14Via sloperij A. Visser Rotterdam naar De Jongplukbus
201HZ-95287NB-40-24Saurer4C-H20460/1CT1D100 pkDVerheul5279540097002420285038/24759019471947-04-031947-04-091962-06-141963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
202HZ-95288NB-40-25Saurer4C-H20460/2CT1D100 pkDVerheul5280540097002420285038/24739019481948-02-131948-02-181959-101959-10*gesloopt in werkplaats RET*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
203HZ-95289NB-40-26Saurer4C-H20460/3CT1D100 pkDVerheul5281540097002420285038/24758519471947-04-301947-05-011962-03-221963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
204HZ-95290NB-40-27Saurer4C-H20460/4CT1D100 pkDVerheul5282540097002420285038/24752019471947-07-041961-08-081961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
205HZ-95291NB-40-28Saurer4C-H20460/5CT1D100 pkDVerheul5283540097002420285038/24756019471947-05-101947-05-141961-11-231963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
206HZ-95292NB-40-29Saurer4C-H20460/6CT1D100 pkDVerheul5284540097002420285038/24764519471947-07-221961-11-231963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
207HZ-95293NB-40-30Saurer4C-H20460/7CT1D100 pkDVerheul5285540097002420285038/24752019471947-05-241947-05-291961-02-221961-05-16*NV Simons Scheepssloperij, Rotterdam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
208HZ-95294NB-40-31Saurer4C-H20460/8CT1D100 pkDVerheul5286540097002420285038/24750019471947-06-041960-10-191960-11-18*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
209HZ-95295NB-40-32Saurer4C-H20460/9CT1D100 pkDVerheul5287540097002420285038/24749019471947-06-141961-10-041961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
210HZ-95296NB-40-33Saurer4C-H20460/10CT1D100 pkDVerheul5288540097002420285038/24742519481948-02-271948-03-041962-08-081963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
211HZ-95297NB-40-34Saurer4C-H20460/11CT1D100 pkDVerheul5289540097002420285038/24750019471947-06-211961-09-281961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
212HZ-95298NB-40-35Saurer4C-H20460/12CT1D100 pkDVerheul5290540097002420285038/24743019471947-10-231961-09-281961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
213HZ-95299NB-40-36Saurer4C-H20460/13CT1D100 pkDVerheul5291540097002420285038/24747019471947-11-211947-11-261961-02-08*NV Simons Scheepssloperij, Rotterdam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
214HZ-95300NB-40-37Saurer4C-H20460/14CT1D100 pkDVerheul5292540097002420285038/24738019481948-02-241948-03-011961-02-08*NV Simons Scheepssloperij, Rotterdam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
215HZ-95301NB-40-38Saurer4C-H20460/15CT1D100 pkDVerheul5293540097002420285038/24743019481948-02-201948-03-011961-08-241961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
216HZ-95302NB-40-39Saurer4C-H20460/16CT1D100 pkDVerheul5294540097002420285038/24740019481948-01-141948-01-161961-08-241961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1949 door RET verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
217HZ-95303NB-40-40Saurer4C-H20460/17CT1D100 pkDVerheul5295540097002420285038/24738019481948-02-171948-02-181961-09-011961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1949 door RET verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
218HZ-95304NB-40-41Saurer4C-H20460/18CT1D100 pkDVerheul5296540097002420285038/24746019471947-11-061947-11-131961-02-221961-05-16*NV Simons Scheepssloperij, Rotterdam*In 1949 door RET verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
219HZ-95305NB-40-42Saurer4C-H20460/19CT1D100 pkDVerheul5297540097002420285038/24747019471947-08-151947-08-201962-01-221963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1949 door RET verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
220HZ-95306NB-40-43Saurer4C-H20460/20CT1D100 pkDVerheul5298540097002420285038/24744019471947-12-061947-12-111961-11-231963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1949 door RET verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
221HZ-95307NB-40-44Saurer4C-H20425/86CT1D100 pkDSeitz540098202450295038/24761019481948-04-211948-05-121961-10-311961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1949 door RET verbouwd tot semitoerwagen: 41/24
222HZ-95308NB-40-45Saurer4C-H20425/87CT1D100 pkDSeitz540098202450295038/24753019481948-04-291948-05-051961-09-211961-12-28Via Bemberg & Vuijk Leidschendam naar Holland Cleaning Company8*In 1949 door RET verbouwd tot semitoerwagen: 41/24
223HZ-95309NB-40-46Saurer4C-H20441/4CT1D100 pkDSeitz540098202450295038/24757019481948-07-061948-07-091962-07-131971-10-08SVA223*In 1949 door RET verbouwd tot semitoerwagen: 41/24; museumbus
224HZ-95310NB-40-47Saurer4C-H20441/5CT1D100 pkDSeitz540098202450295038/24757019481948-07-211948-07-281962-07-131963-02-06Via sloper De Ridder Amersfoort naar CircusBoltini*In 1949 door RET verbouwd tot semitoerwagen: 41/24
225HZ-95311NB-40-48Saurer4C-H20441/3CT1D100 pkDSeitz540098202450295038/24759019481948-09-021948-11-111961-09-011961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1949 door RET verbouwd tot semitoerwagen: 41/24
226HZ-95312NB-40-49Saurer4C-H20425/71CT1D100 pkDVerheul5299540097002420285038/24739019481948-05-261948-06-011964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
227HZ-95313NB-40-50Saurer4C-H20425/72CT1D100 pkDVerheul5300540097002420285038/24740019481948-06-031948-06-091960-10-191960-11-18Via sloperij Bamberg & Vuik Leidschedam naar part.te ? (woonwagen)*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
228HZ-95314NB-40-51Saurer4C-H20425/73CT1D100 pkDVerheul5301540097002420285038/24739519481948-05-081948-05-121960-10-191960-11-18*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
229HZ-95315NB-40-52Saurer4C-H20425/74CT1D100 pkDVerheul5302540097002420285038/24739019481948-05-201948-06-011961-07-051961-09-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
230HZ-95316NB-40-53Saurer4C-H20425/75CT1D100 pkDVerheul5303540097002420285038/24736519481948-05-131948-05-151962-07-201963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
231HZ-95317NB-40-54Saurer4C-H20425/76CT1D100 pkDVerheul5820540097002420285038/24758019481948-07-231948-07-241961-06-211961-09-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
232HZ-95318NB-40-55Saurer4C-H20425/77CT1D100 pkDVerheul5821540097002420285038/24740019481948-08-031948-09-151961-02-221961-05-16*NV Simons Scheepssloperij, Rotterdam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
233HZ-95319NB-40-56Saurer4C-H20425/78CT1D100 pkDVerheul5822540097002420285038/24744519481948-07-201948-07-231961-02-221961-05-16*NV Simons Scheepssloperij, Rotterdam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
234HZ-95320NB-40-57Saurer4C-H20425/79CT1D100 pkDVerheul5823540097002420285038/24743019481948-07-261948-07-281960-10-191960-11-18*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
235HZ-95321NB-40-58Saurer4C-H20425/80CT1D100 pkDVerheul5824540097002420285038/24760019481948-07-291948-08-011961-09-221961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
236HZ-95322NB-40-59Saurer4C-H20425/81CT1D100 pkDAllan540097302420300838/24739019481948-09-291948-11-111961-06-021961-09-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
237HZ-95323NB-40-60Saurer4C-H20425/82CT1D100 pkDAllan540097302420300838/24741019481948-11-191948-12-011965-12-151966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29; later leswagen
238HZ-95324NB-40-61Saurer4C-H20425/83CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19742019481948-12-171948-02-031961-02-221961-05-16*NV Simons Scheepssloperij, Rotterdam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
239HZ-95325NB-40-62Saurer4C-H20425/84CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19749019481948-12-271949-02-031961-09-011961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
240HZ-95326NB-40-63Saurer4C-H20425/85CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19747019491949-01-071949-03-041959-12*gesloopt in werkplaats RET*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
241HZ-95327NB-40-64Saurer4C-H20441/6CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19751019491949-01-171949-05-011961-09-281961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
242HZ-95328NB-40-65Saurer4C-H20441/7CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19743019491949-01-221949-04-011961-09-011961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
243HZ-95329NB-40-66Saurer4C-H20441/8CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19750019491949-02-011949-04-011960-10-191960-11-18*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
244HZ-95330NB-40-67Saurer4C-H20441/9CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19747019491949-02-141949-04-011964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
245HZ-95331NB-40-68Saurer4C-H20441/10CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19757019491949-02-141949-04-011961-06-021961-09-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
246HZ-95332NB-40-69Saurer4C-H20441/11CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19744019491949-02-211949-04-011960-10-191960-11-18*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
247HZ-95333NB-40-70Saurer4C-H20441/12CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19744019491949-03-281949-04-011961-02-221961-05-16*NV Simons Scheepssloperij, Rotterdam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
248HZ-95334NB-40-71Saurer4C-H20441/13CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19746019491949-02-211949-04-011961-06-021961-09-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
249HZ-95336NB-40-72Saurer4C-H20441/24CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19747019491949-03-101949-05-011962-01-221963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
250HZ-95337NB-40-73Saurer4C-H20441/35CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19745019491949-03-101949-05-011962-07-231963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1950 door Fokker verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
251HX-24595NB-40-74Saurer4C-H20441/81CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19724019491949-03-281949-04-011961-09-011961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
252HX-24596NB-40-75Saurer4C-H20441/82CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19725019491949-03-281949-04-011961-06-021961-09-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
253HX-24594NB-40-76Saurer4C-H20441/83CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19725019491949-04-081949-05-011962-07-131963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
254HX-24597NB-40-77Saurer4C-H20441/84CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19724019491949-04-081949-06-011961-09-011961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
255HX-24598NB-40-78Saurer4C-H20441/85CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19730019491949-04-141949-06-011961-06-211961-09-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
256HX-24599NB-40-79Saurer4C-H20441/86CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19728019491949-04-141949-06-011962-02-061963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
257HX-24600NB-40-80Saurer4C-H20441/87CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19728019491949-05-041949-06-011961-09-011961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
258HX-24601NB-40-81Saurer4C-H20441/88CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19726019491949-05-041949-06-011961-09-281961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
259HX-24602NB-40-82Saurer4C-H20441/89CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19730019491949-05-131949-06-011961-10-061961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
260HX-24603NB-40-83Saurer4C-H20441/90CT1D100 pkDAllan540097302420300841/19731019491949-05-141949-05-251962-05-281963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort*In 1952 door ZABO verbouwd tot eenmanswagen: 37/29
22H-74904PB-40-32KromhoutTB4LTB 622DVerheul253423/17193919491949-05-011957-05-22sloperNieuwe Carrosserie; RET chassis 22
134H-74895PB-47-75KromhoutTB4-L4TB 735Kromhout 4LW68 pkDVerheul2535410081502420285027/176370194119491949-03-301949-05-011957-04-291957-06-05Via J.J. de Bruin naar Hofstad1chassisnr. gewijzigd: 6A12204A
135H-74896PB-47-72KromhoutTB4-L4TB 736Kromhout 4LW68 pkDVerheul2536410081502420285027/176320194119491949-03-071949-05-011957-05-071957-06-05Via J.J. de Bruin naar Hofstadchassisnr. gewijzigd: 6A12123A
136H-74897PB-47-73KromhoutTB4-L4TB 737Kromhout 4LW68 pkDVerheul2537410081502420285027/176340194119491949-04-091949-05-011957-05-071957-06-05Via J.J. de Bruin naar Hofstad3chassisnr. gewijzigd: 6A12126A
137H-74898PB-47-74KromhoutTB4-L4TB 739Kromhout 4LW68 pkDVerheul2538410081502420285027/176300194119491949-03-181949-05-011957-04-291957-05-25Via Bamberg-Vuijk Leidschendam naar V. Heeschassisnr. gewijzigd: 6A12127A
138H-74899PB-40-41KromhoutTB4-L4TB 740Kromhout 4LW68 pkDVerheul2539410081502420285027/176320194119491949-03-281949-05-011957-04-291957-06-05Via J.J. de Bruin naar Hofstad2
301HX-24604NB-40-84SaurerL4C-H20472/41CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6378500090902250290027/24260659019491949-10-221949-10-261962-06-141963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoortaanv. 18 staanplaatsen
302HX-24605NB-40-85SaurerL4C-H20472/42CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6379500090902250290027/24260659019491949-06-071949-06-231962-06-141963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoortaanv. 18 staanplaatsen
303HX-24606NB-40-86SaurerL4C-H20472/43CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6380500090902250290027/24260659019491949-08-151949-08-231962-03-231963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoortaanv. 18 staanplaatsen
304HX-24607NB-40-87SaurerL4C-H20472/44CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6381500090902250290027/24260663019491949-09-141949-09-211965-10-121966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamaanv. 18 staanplaatsen
305HX-24608NB-40-88SaurerL4C-H20472/45CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6382500090902250290027/24260660019491949-12-291949-12-301964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdamaanv. 18 staanplaatsen
306HX-24609NB-40-89SaurerL4C-H20472/46CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6383500090902250290027/24260659519491949-06-111949-06-231964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdamaanv. 18 staanplaatsen
307HX-24610NB-40-90SaurerL4C-H20472/47CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6384500091002300305027/242606755194919491952-10-241949-12-221949-12-241965-12-311966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamaanv. 18 staanplaatsen
308HX-24611NB-40-91SaurerL4C-H20472/48CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6385500090902250290027/24260660019491949-10-011949-10-051962-08-041963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoortaanv. 18 staanplaatsen
309HX-24612NB-40-92SaurerL4C-H20472/49CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6386500090902250290027/24260658019491949-12-161949-12-221961-10-311961-12-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamaanv. 18 staanplaatsen
310HX-24613NB-40-93SaurerL4C-H20472/50CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6387500090902250290027/24260660019491949-06-161949-06-231962-08-241963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoortaanv. 18 staanplaatsen
311HX-24614NB-40-94SaurerL4C-H20472/51CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6388500090902250290027/24260658019491949-12-091949-12-151962-06-051963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoortaanv. 18 staanplaatsen
312HX-24615NB-40-95SaurerL4C-H20472/52CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6389500090902250290027/24260660019491949-06-241949-06-291965-08-031965-09-16part.Stichting Wassenaar, De Zilkaanv. 18 staanplaatsen
313HX-24616NB-40-96SaurerL4C-H20472/53CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6390500090902250290027/24260660019491949-06-181949-06-231962-09-111963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoortaanv. 18 staanplaatsen
314HX-24617NB-40-97SaurerL4C-H20472/54CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6391500090902250290027/24260669019491949-09-221949-09-281965-09-281966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamaanv. 18 staanplaatsen
315HX-24618NB-40-98SaurerL4C-H20472/55CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6392500090902250290027/24260660019491949-10-121949-10-191965-12-151966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamaanv. 18 staanplaatsen
316H-81710NB-40-99SaurerL4C-H20484/6CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6635500091502250300027/24260683019501950-11-111950-11-151964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdam
317H-81712NB-41-00SaurerL4C-H20484/7CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6636500092602290305027/242606910195019501950-11-161950-11-291965-01-271966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
318H-81713NB-41-01SaurerL4C-H20484/8CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6637500091502250300027/24260687019501950-11-011950-11-121965-08-031965-08-20part.Stichting Wassenaar, De Zilk
319H-81715NB-41-02SaurerL4C-H20484/21CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6638500091502250300027/24260687019501950-12-021950-12-061962-08-081963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort
320H-81716NB-41-03SaurerL4C-H20484/22CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6639500091502250300027/24260686519501950-12-071950-12-131962-12-181963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort
321H-81719NB-41-04SaurerL4C-H20484/23CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6640500091502250300027/24260684019501950-12-091951-01-061964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdam
322H-81720NB-41-05SaurerL4C-H20484/12CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6641500091502250300027/24260684019501950-11-071950-11-151964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdam
323HZ-42825NB-41-06SaurerL4C-H20484/13CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6642500091502250300027/24260685019501950-11-181950-11-301965-08-031965-08-20part.Stichting Wassenaar, De Zilk
324HZ-69121NB-41-07SaurerL4C-H20484/14CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6643500091502250300027/24260685019501950-11-091950-11-151964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdam
325HZ-69131NB-41-08SaurerL4C-H20484/15CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6644500092602290305027/242606920195019501950-11-231950-11-301965-11-281966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
326HZ-69132NB-41-09SaurerL4C-H20484/16CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6645500092602290305027/242606900195019501950-11-251950-11-301965-12-011966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
327HZ-69133NB-41-10SaurerL4C-H20484/24CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6646500092602290305027/242607000195019501950-12-141950-12-291965-12-311966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
328HZ-69134NB-41-11SaurerL4C-H20484/29CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6647500092602290305027/242606995195019501950-12-161950-12-291965-12-271966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
329HZ-69137NB-41-12SaurerL4C-H20484/28CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6648500092602290305027/242606970195019501950-12-221950-12-291965-12-311966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
330HZ-69138NB-41-13SaurerL4C-H20484/20CT1D 6cyl/7980cc100 pkDVerheul6649500091502250300027/24260688019501950-11-301950-12-061962-08-241963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort
261H-96004NB-03-23SaurerN4C-H20480/9CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-01)5400100102350310030/40355739019511951-04-181951-04-261963-07-171963-09-17*A.de Ruiter, Krimpen a.d. IJssel
262H-65189NB-03-22SaurerN4C-H20480/10CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-02)5400100102350310030/40355738019511951-04-181951-04-261962-06-261963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort
263H-86938NB-03-58SaurerN4C-H20480/11CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-03)5400100102350310030/40355735019511951-04-281951-05-021964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
264H-86940NB-03-42SaurerN4C-H20480/12CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-04)5400100102350310030/40355735019511951-04-211951-04-261964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
265H-86939NB-06-69SaurerN4C-H20480/13CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-05)5400100102350310030/40355742019511951-07-211951-07-251964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
266H-86938NB-06-70SaurerN4C-H20480/14CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-06)5400100102350310030/40355746019511951-07-211951-07-251962-08-041963-02-06*Sloper De Ridder, AmersfoortProv.nr. was tijdelijk kenteken
267H-86940NB-07-15SaurerN4C-H20480/15CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-07)5400100102350310030/40355743019511951-07-281951-08-011964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
268H-86938NB-03-43SaurerN4C-H20480/16CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-08)5400100102350310030/40355738019511951-04-211951-04-261962-09-271963-02-06*Sloper De Ridder, AmersfoortProv.nr. was tijdelijk kenteken
269H-96004NB-06-71SaurerN4C-H20480/17CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-09)5400100102350310030/40355740019511951-07-211951-07-251964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
270H-65189NB-07-14SaurerN4C-H20480/18CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-10)5400100102350310030/40355742019511951-07-261951-08-011962-07-231963-02-06*Sloper De Ridder, AmersfoortProv.nr. was tijdelijk kenteken
271H-86938NB-07-84SaurerN4C-H20480/31CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-11)5400100102350310030/40355738019511951-08-241951-08-291964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
272H-86939NB-08-11SaurerN4C-H20480/32CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-12)5400100102350310030/40355738519511951-08-311951-09-061965-01-271965-10-12*NV Gebr. v. Uden Scheepvaart Mij., RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
273H-86940NB-08-24SaurerN4C-H20480/33CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-13)5400100102350310030/40355747019511951-09-071951-09-121964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
274H-96004NB-08-84SaurerN4C-H20480/34CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-14)5400100102350310030/40355742019511951-09-141951-09-191965-01-271965-10-12*NV Gebr. v. Uden Scheepvaart Mij., RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
275H-65189NB-09-02SaurerN4C-H20480/35CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-15)5400100102350310030/40355741019511951-09-211951-09-271964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
276H-86938NB-09-03SaurerN4C-H20480/36CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-16)5400100102350310030/40355742019511951-09-281951-10-051962-06-261963-02-06*Sloper De Ridder, AmersfoortProv.nr. was tijdelijk kenteken
277H-86940NB-09-28SaurerN4C-H20480/37CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-17)5400100102350310030/40355740019511951-10-051951-10-101965-11-241966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, LeidschendamProv.nr. was tijdelijk kenteken
278H-86939NB-09-56SaurerN4C-H20480/38CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-18)5400100102350310030/40355741019511951-10-121951-10-171963-07-171963-09-17*A.de Ruiter, Krimpen a.d. IJsselProv.nr. was tijdelijk kenteken
279H-96004NB-09-55SaurerN4C-H20480/39CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-(19)5400100102350310030/40355739019511951-10-121951-10-171964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
280H-65189NB-09-54SaurerN4C-H20480/40CT1D100 pkDHainje(1951-Sa-20)5400100102350310030/40355736019511951-10-121951-10-171964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, RotterdamProv.nr. was tijdelijk kenteken
281H-86940NB-23-01SaurerN4C-H20480/60CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-01)540098102450306030/40355778019521952-01-091952-01-121966-06-01vernummerd naar RET381
282H-86938NB-23-02SaurerN4C-H20480/61CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-02)540098202480306030/403557863195119521952-06-191952-01-091952-01-121966-06-01vernummerd naar RET382
283H-86939NB-23-03SaurerN4C-H20480/64CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-03)540098102450306030/40355773019521952-02-041952-02-061962-09-271963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort
284H-96004NB-23-04SaurerN4C-H20480/63CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-04)540098202480306030/403557845195119521952-06-191952-02-041952-02-061965-12-151966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
285H-65189NB-23-05SaurerN4C-H20480/62CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-05)540098102450306030/40355772019521952-021952-02-291963-07-171963-09-17*A.de Ruiter, Krimpen a.d. IJssel
286H-86942NB-23-06SaurerN4C-H20480/65CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-06)540098102450306030/40355776019521952-04-211952-04-251964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdam
287H-86937NB-23-07SaurerN4C-H20480/66CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-07)540098102450306030/40355774019521952-04-211952-04-251964-09-171964-11-10*Sloperij A. Vuik, Rotterdam
288H-79486NB-23-08SaurerN4C-H20480/67CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-08)540098102450306030/40355770019521952-04-301952-05-021962-08-021963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort
289HZ-28997NB-23-09SaurerN4C-H20480/68CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-09)540098202480306030/403557822195119521952-06-191952-05-291952-06-011965-09-281966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
290HZ-28998NB-23-10SaurerN4C-H20480/69CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-10)540098102450306030/40355771219521952-05-311952-06-041962-06-181963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort
291H-65189NB-23-11SaurerN4C-H20480/70CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje(1952-Sa-11)540098102450306030/40355777019521952-06-131952-06-181963-10-091963-09-24*Kindertehuis Herv. Gemeente, Rotterdam
351H-86937NB-69-67SaurerN4C-H20512/2CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje6-01540098102450306029/41355764019531953-01-241953-01-281953-03-01RET401Afgeleverd als nr. 351 en vernummerd per 1953-03-01; prov.nr. was tijdelijk kenteken
352H-65189NB-69-68SaurerN4C-H20512/3CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje7-01540098102450306029/41355767019531953-02-091953-02-131953-03-01RET402Afgeleverd als nr. 352 en vernummerd per 1953-03-01; prov.nr. was tijdelijk kenteken
401H-86937NB-69-67SaurerN4C-H20512/2CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje6-01540098102450306029/41355764019531953-03-011966-06-181966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamwas nummer 351
402H-65189NB-69-68SaurerN4C-H20512/3CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje7-01540098102450306029/41355767019531953-03-011965-12-181966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamwas nummer 352
403H-79486NB-70-42SaurerN4C-H20512/4CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje8-01540098102450306029/41355761019531953-03-071953-03-111966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, LeidschendamProv.nr. was tijdelijk kenteken
404H-86940NB-70-41SaurerN4C-H20512/5CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje9-01540098102450306029/41355763019531953-03-131953-03-181967-02-06vernummerd naar RET384Prov.nr. was tijdelijk kenteken
405H-96004NB-69-66SaurerN4C-H20512/6CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje10-01540098102450306029/41355775019531953-02-171953-02-201966-01-311966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, LeidschendamProv.nr. was tijdelijk kenteken
406H-96004NB-10-15SaurerN4C-H20512/7CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje11-01540098102450306029/41355775019531953-04-211953-05-131966-05-081966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, LeidschendamProv.nr. was tijdelijk kenteken
407NB-73-43SaurerN4C-H20512/8CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje12-01540098102450306029/41355763019531953-05-201953-05-221966-03-221966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
408NB-73-44SaurerN4C-H20512/9CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje13-01540098102450306029/41355772019531953-06-191953-06-241966-04-061966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
409NB-73-45SaurerN4C-H20531/4CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje14-0154009750246029/413558065195319531953-04-141953-04-141953-04-141953-06-261953-07-011967-02-091967-06-01*v.d. Zweth, Barendrecht
410H-86942NB-83-32SaurerN4C-H20531/16CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje15-01540098102450306029/413557600195319531953-07-241953-07-281967-05-231967-08-28*Sloperij Bamberg en Vuik, LeidschendamProv.nr. was tijdelijk kenteken
411H-86940NB-83-33SaurerN4C-H20531/17CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje16-01540098102450306029/41355742019531953-07-041953-07-081966-07-111966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, LeidschendamProv.nr. was tijdelijk kenteken
412H-96004NB-83-34SaurerN4C-H20531/18CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje17-01540098102450306029/41355757519531953-07-111953-07-151963-09-201966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, LeidschendamProv.nr. was tijdelijk kenteken; afvoer na aanrijding
413NB-83-35SaurerN4C-H20531/19CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje18-01540098102450306029/41355762519531953-08-081953-08-121967-09-261968-03-12part.Stichting V.A.M., Voorschoten
414NB-83-36SaurerN4C-H20531/20CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje19-01540098102450306029/41355757019531953-07-181953-07-221962-07-211963-02-06*Sloper De Ridder, Amersfoort
415NB-83-28SaurerN4C-H20531/6CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje20-01540098102450306029/41355770019531953-08-221953-10-011967-02-091967-06-02*v.d. Zweth, Barendrecht
416NB-83-29SaurerN4C-H20531/7CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje21-01540098102450306029/413557700195319531953-07-271953-07-271953-07-271953-07-241953-07-281967-10-01vernummerd naar RET493
417NB-83-30SaurerN4C-H20531/8CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje22-01540098102450306029/41355764519531953-08-221953-10-011966-10-241967-08-29*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
418NB-83-31SaurerN4C-H20531/9CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje23-01540098102450306029/41355762519531953-08-291953-10-011966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
419NB-85-87SaurerN4C-H20531/10CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje24-01540098102450306029/41355769019531953-09-191953-10-021967-02-091967-06-01*v.d. Zweth, Barendrecht
420NB-85-88SaurerN4C-H20531/11CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje25-01540098102450306029/41355763019531953-09-121953-10-021966-09-021967-08-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
421NB-85-89SaurerN4C-H20531/12CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje26-01540098102450306029/41355761019531953-09-051953-10-021967-04-271967-08-29*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
422NB-89-69SaurerN4C-H20531/31CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-01540098102450306029/413557595195319531953-10-231953-10-281967-10-01vernummerd naar RET494
423H-65189NB-89-70SaurerN4C-H20531/32CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-02540098102450306029/413557730195319531953-10-141953-10-141953-10-141953-10-161953-10-211967-10-01vernummerd naar RET495
424H-96004NB-89-71SaurerN4C-H20531/33CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-03540098102450306029/413557610195319531953-10-091953-10-141966-05-071966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
425NB-89-72SaurerN4C-H20531/34CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-04540098102450306029/413557580195319531953-11-071953-11-111966-08-221966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
426NB-89-73SaurerN4C-H20531/35CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-05540098102450306029/413557610195319531953-10-301953-11-041966-04-261966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
427NB-92-85SaurerN4C-H20531/36CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-06540098102450306029/413557630195319531953-11-271953-12-011966-08-221966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
428NB-92-84SaurerN4C-H20531/37CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-07540098102450306029/41355765019531953-12-041953-12-231967-10-01vernummerd naar RET496
429NB-92-83SaurerN4C-H20531/38CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-08540098102450306029/413557630195319531953-11-131953-11-131953-11-131953-11-271953-12-011966-06-141966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
430NB-92-82SaurerN4C-H20531/39CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-09540098102450306029/413557610195319531953-11-131953-11-131953-11-131953-12-111953-12-231967-10-01vernummerd naar RET497
431NB-95-78SaurerN4C-H20531/40CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-10540098102450306029/41355761019531953-12-231953-12-301967-04-061967-06-01*v.d. Zweth, Barendrecht
432NB-98-00SaurerN4C-H20531/41CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-11540098102450306029/41355760019541954-011954-02-031967-02-091967-06-01*v.d. Zweth, Barendrecht
433NB-98-01SaurerN4C-H20531/42CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-12540098102450306029/41355757019541954-01-221954-01-281966-01-311966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
434NB-97-99SaurerN4C-H20531/43CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-13540098102450306029/41355762019541954-011954-02-051967-02-241967-06-02*v.d. Zweth, Barendrecht
435PB-00-46SaurerN4C-H20531/44CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-14540098102450306029/413557600195319541954-01-141954-01-141954-01-141954-01-151954-01-201967-10-01vernummerd naar RET498
436PB-03-53SaurerN4C-H20531/45CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-15540098102450306029/41355761019531953-12-311954-01-061966-06-161966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamafvoer na aanrijding
437PB-03-54SaurerN4C-H20531/46CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-16540098102450306029/41355767019541954-02-261954-03-021966-10-241967-08-29*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
438PB-03-55SaurerN4C-H20531/47CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-17540098102450306029/41355758019541954-02-051954-02-101966-04-061966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
439PB-03-56SaurerN4C-H20531/48CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-18540098102450306029/41355761019541954-09-221954-09-291966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
440PB-03-57SaurerN4C-H20531/49CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-19540098102450306029/413557680195319541954-02-111954-02-111954-02-111954-02-261954-03-311967-02-091967-06-02*v.d. Zweth, Barendrecht
441PB-03-58SaurerN4C-H20531/50CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-20540098102450306029/41355760019541954-02-121954-02-171965-12-151966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
442PB-03-59SaurerN4C-H20549/1CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-21540098102450306029/41355761019541954-03-051954-03-101966-01-311966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
443PB-08-82SaurerN4C-H20549/2CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-22540098102450306029/41355761019541954-04-161954-04-261959-01-19*gesloopt in werkplaats RET, na aanrijding
444PB-08-83SaurerN4C-H20549/3CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-23540098102450306029/41355755019541954-06-011954-06-051966-07-111966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
445H-65190PB-08-84SaurerN4C-H20549/4CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-24540098102450306029/41355762019541054-03-191954-03-231966-07-111966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
446H-96004PB-08-93SaurerN4C-H20549/5CT2D 6cyl/8720cc125 pkDHainje35-25540098102450306029/41355765019541954-03-121954-03-171967-10-01vernummerd naar RET499
151NB-59-77CrossleySD 42/196022Crossley HOE 9100 pkDDe Schelde619010900250046/26847019471947--1953-09-111953-08-201956-12De Jong113Was NACO 1013
152NB-59-79CrossleySD 42/196087Crossley HOE 9100 pkDDe Schelde619010900250046/26847019471947--1953-09-111953-08-261956-12De Jong114Was NACO 1015
153NB-59-81CrossleySD 42/196152Crossley HOE 9100 pkDDe Schelde619010900250046/26845019471947--1953-09-111953-08-201956-12De Jong115Was NACO 1022
154NB-59-82CrossleySD 42/196032Crossley HOE 9100 pkDDe Schelde619010900250046/26841019471947--1953-09-021955-11-141-1956 via Sloper A. Visser naar De Jong33Was NACO 1024
155NB-59-83CrossleySD 42/196101Crossley HOE 9100 pkDDe Schelde619010900250046/26815019471948--1953-09-021955-11-141-1956 via Sloper A. Visser naar De Jong43Was NACO 1031
156NB-59-84CrossleySD 42/196104Crossley HOE 9100 pkDDe Schelde619010900250046/26835019471948--1953-09-111953-08-261956-12De Jong116Was NACO 1032
1001-RET-Saurer4RP12-52-1--Hainje27-01440075002400286028/403454030195219531953-04-211953-05-131962-09-031966-02-11*Circus Boltiniaanhangwagen, achter 406
4TG-107-Saurer25338/1Saurer (?)33/3419531953-11-131953-12-11*SaurerDemo-bus
501PB-08-67Holland-Saurer4HK-HO20590/21CT2D125 DIN pkDHainje47-015800109702460291037/474258240195419541954-11-251954-12-011965-09-281966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamzelfdragend; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
502H-96004PB-42-58Holland-Saurer4HK-HO20590/23CT2D125 DIN pkDHainje47-025800109702460291037/474258210195419551954-12-241955-01-011965-11-241965-12-11Part.C. Kleverlaan, De Zilkzelfdragend; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
503H-79486PB-42-03Holland-Saurer4HK-HO20590/22CT2D125 DIN pkDHainje47-035800109702460291037/474258169195419551955-02-031955-02-091965-09-281966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamzelfdragend; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
504H-86938PB-43-49Holland-Saurer4HK-HO20590/24CT2D125 DIN pkDHainje47-045800109702460291037/474258210195419551955-03-011955-03-041965-07-291966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamzelfdragend; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten; afvoer na aanrijding
505H-86938PB-49-82Holland-Saurer4HK-HO20590/25CT2D125 DIN pkDHainje47-055800109702460291037/474258159195419551955-04-191955-04-231965-11-241966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamzelfdragend; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
506H-65190PB-41-06Holland-Saurer4HK-HO20590/1CT2D125 DIN pkDHainje47-065800109702460291037/474258330195419551955-01-171955-01-221965-12-151966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
507H-65189PB-42-04Holland-Saurer4HK-HO20590/3CT2D125 DIN pkDHainje47-075800109702460291037/474258420195419551955-02-211955-02-251966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
508H-96004PB-46-42Holland-Saurer4HK-HO20590/2CT2D125 DIN pkDHainje47-085800109702460291037/474258340195419551955-03-151955-03-191966-01-311966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
509H-86938PB-46-72Holland-Saurer4HK-HO20590/4CT2D125 DIN pkDHainje47-095800109702460291037/474258360195419551955-03-301955-04-021966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
510H-86940PB-48-43Holland-Saurer4HK-HO20590/13CT2D125 DIN pkDHainje47-105800109702460291037/474258380195419551955-04-051955-04-091966-04-061966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
511H-86938PB-55-03Holland-Saurer4HK-HO20590/5CT2D125 DIN pkDHainje47-115800109702460291037/474258370195519551955-05-031955-05-061966-03-221966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
512H-86940PB-55-36Holland-Saurer4HK-HO20590/10CT2D125 DIN pkDHainje47-125800109702460291037/474258390195519551955-05-171955-05-211966-03-221966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
513H-86942NB-01-56Holland-Saurer4HK-HO20590/7CT2D125 DIN pkDHainje47-135800109702460291037/474258397195519551955-06-061955-06-081966-03-221966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten; afvoer na aanrijding
514PB-61-28Holland-Saurer4HK-HO20590/17CT2D125 DIN pkDHainje47-145800109702460291037/474258440195519551955-06-131955-06-171967-04-181967-08-29*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
515H-86942PB-61-96Holland-Saurer4HK-HO20590/11CT2D125 DIN pkDHainje47-155800109702460291037/474258413195519551955-06-201955-06-211966-03-221966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
516H-86942PB-71-38Holland-Saurer4HK-HO20590/9CT2D125 DIN pkDHainje47-165800109702460291037/474258433195519551955-06-271955-06-291966-07-111966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
517H-86939PB-68-29Holland-Saurer4HK-HO20590/12CT2D125 DIN pkDHainje47-175800109702460291037/474258393195519551955-07-011955-07-061965-12-271966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
518H-86937PB-68-39Holland-Saurer4HK-HO20590/14CT2D125 DIN pkDHainje47-185800109702460291037/474258378195519551955-07-081955-07-131966-07-111966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
519H-86940PB-68-10Holland-Saurer4HK-HO20590/15CT2D 6cyl/8720cc125 DIN pkDHainje47-195800109502460300037/474258360195519551955-07-211955-07-211955-07-211955-07-151955-07-211966-04-061966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
520H-96004PB-69-24Holland-Saurer4HK-HO20590/6CT2D125 DIN pkDHainje47-205800109702460291037/474258346195519551955-07-211955-07-231966-03-221966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
521H-86938PB-71-55Holland-Saurer4HK-HO20590/16CT2D125 DIN pkDHainje48-015800109702460291037/474258345195519551955-07-221955-07-271966-06-141966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
522H-86937PB-79-69Holland-Saurer4HK-HO20590/8CT2D125 DIN pkDHainje48-025800109702460291037/474258355195419551955-08-121955-08-161966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
523H-96004PB-76-84Holland-Saurer4HK-HO20590/19CT2D125 DIN pkDHainje48-035800109702460291037/474258370195419551955-08-161955-08-191965-11-281966-02-03*NV Peterson's Havenbedrijf, Rotterdamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
524H-86940PB-78-30Holland-Saurer4HK-HO20590/18CT2D125 DIN pkDHainje48-045800109702460291037/474258370195519551955-08-241955-08-271967-05-091967-08-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
525H-86937PB-79-63Holland-Saurer4HK-HO20590/20CT2D125 DIN pkDHainje48-055800109702460291037/474258390195519551955-08-301955-09-031967-04-061967-05-31*v.d. Zweth, Barendrechtchassis gebouwd door Werkspoor; prov.nr. was tijdelijk kenteken; geschikt voor ombouw tot 43 zit. en 33 stpl. voor toerritten
1002-RET-Saurer4RP3-55-2--Hainje61-01565093002450290030/604554850195519551955-09-201955-11-191962-09-031966-02-11*Circus Boltiniaanhangwagen, achter 401-412
1003-RET-Saurer4RP7-55-9--Hainje61-02565093002450290030/604551955195519551962-09-031966-02-11*Circus Boltiniaanhangwagen, achter 401-412
1004-RET-Saurer4RP6-55-8--Hainje61-03565093002450290030/6045519551955195519641966-02-11*Circus Boltiniaanhangwagen, achter 401-412
1005-RET-Saurer4RP6-55-7--Hainje61-04565093002450290030/604551955195519551962-09-031966-02-11*Circus Boltiniaanhangwagen, achter 401-412
1006-RET-Saurer4RP4-55-4--Hainje61-05565093002450290030/604551955195519551962-09-031966-02-11*Circus Boltiniaanhangwagen, achter 401-412
1007-RET-Saurer4RP6-55-6--Hainje61-06565093002450290030/6045519551955195519641966-02-11*Circus Boltiniaanhangwagen, achter 401-412
1008-RET-Saurer4RP4-55-3--Hainje61-07565093002450290030/604551955195519551962-09-031966-02-11*Circus Boltiniaanhangwagen, achter 401-412
1009-RET-Saurer4RP5-55-5--Hainje61-08565093002450290030/604551955195519551962-09-031966-02-11*Circus Boltiniaanhangwagen, achter 401-412
526H-86937RB-10-70Holland-Saurer4HK-HO20590/30CT2D125 DIN pkDHainje62-015800109702460291037/474258443195519561956-01-231956-01-281966-04-261966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
527H-86942RB-14-85Holland-Saurer4HK-HO20590/33CT2D125 DIN pkDHainje62-025800109702460291037/474258468195519561956-02-151956-02-171967-08-141968-04-17*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
528RB-12-40Holland-Saurer4HK-HO20590/28CT2D125 DIN pkDHainje62-035800109702460291037/474258465195519561956-02-021956-02-131967-08-141968-04-12*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
529RB-19-24Holland-Saurer4HK-HO20590/26CT2D125 DIN pkDHainje62-045800109702460291037/474258500195519561956-02-281956-03-091966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
530RB-22-73Holland-Saurer4HK-HO20590/34CT2D125 DIN pkDHainje62-055800109702460291037/474258453195519561956-03-121956-03-281966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
531RB-27-76Holland-Saurer4HK-HO20590/31CT2D125 DIN pkDHainje62-065800109702460291037/474258448195519561956-03-201956-04-101966-06-251966-06-22Part.M.v.Munster, Rotterdamchassis gebouwd door Werkspoor
532NB-12-16Holland-Saurer4HK-HO20590/35CT2D125 DIN pkDHainje62-075800109702460291037/474258472195619561956-05-281956-06-061967-09-261968-04-23*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor; volautomatische Voith-Diwabus versnellingsbak
533RB-31-17Holland-Saurer4HK-HO20590/38CT2D125 DIN pkDHainje62-085800109702460291037/474258434195619561956-04-161956-04-261967-02-091967-05-31*v.d. Zweth, Barendrechtchassis gebouwd door Werkspoor
534RB-44-08Holland-Saurer4HK-HO20590/39CT2D125 DIN pkDHainje62-095800109702460291037/474258420195619561956-05-161956-05-291966-06-141966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
535RB-44-90Holland-Saurer4HK-HO20590/27CT2D125 DIN pkDHainje62-105800109702460291037/474258490195619561956-05-221956-05-251967-07-071968-04-16*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
536RB-51-92Holland-Saurer4HK-HO20590/29CT2D125 DIN pkDHainje62-115800109702460291037/474258495195619561956-06-071956-06-131966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
537RB-54-49Holland-Saurer4HK-HO20590/32CT2D125 DIN pkDHainje62-125800109702460291037/474258417195619561956-06-141956-06-201966-06-191966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
538RB-67-59Holland-Saurer4HK-HO20590/36CT2D125 DIN pkDHainje62-135800109702460291037/474258390195619561956-06-221956-07-011965-12-011966-02-11*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
539RB-64-71Holland-Saurer4HK-HO20590/37CT2D125 DIN pkDHainje62-145800109702460291037/474258430195619561956-07-101956-08-171966-04-061966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; volautomatische Voith-Diwabus versnellingsbak
540RB-78-81Holland-Saurer4HK-HO20590/40CT2D125 DIN pkDHainje62-155800109702460291037/474258445195619561956-07-161956-07-201966-02-281966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
541RB-74-69Holland-Saurer4HK-HO20590/57CT2D125 DIN pkDHainje62-165800109702460291037/474258417195619561956-07-191956-07-251966-04-261966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
542RB-74-73Holland-Saurer4HK-HO20590/58CT2D125 DIN pkDHainje62-175800109702460291037/474258430195619561956-07-241956-07-281967-10-111968-04-22*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
543RB-74-71Holland-Saurer4HK-HO20590/59CT2D125 DIN pkDHainje62-185800109702460291037/474258410195619561956-07-271956-08-171966-06-101966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
544RB-74-70Holland-Saurer4HK-HO20590/55CT2D125 DIN pkDHainje62-195800109702460291037/474258420195619561956-08-021956-08-041966-07-111966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
545RB-74-72Holland-Saurer4HK-HO20590/60CT2D125 DIN pkDHainje62-205800109702460291037/474258428195619561956-08-031956-08-071967-10-111968-04-10*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
546RB-81-42Holland-Saurer4HK-HO20590/56CT2D125 DIN pkDHainje62-215800109702460291037/474258448195619561956-08-241956-08-291966-08-221966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
547RB-82-39Holland-Saurer4HK-HO20590/53CT2D125 DIN pkDHainje62-225800109702460291037/474258439195619561956-08-271956-09-011967-05-231967-08-29*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
548RB-84-01Holland-Saurer4HK-HO20590/54CT2D125 DIN pkDHainje62-235800109702460291037/474258493195619561956-08-311956-09-051967-08-141968-04-16*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
549RB-88-32Holland-Saurer4HK-HO20590/42CT2D125 DIN pkDHainje62-245800109702460291037/474258490195619561956-09-101956-09-151967-08-141967-12-21Part.C.T. Nossent, Rotterdamchassis gebouwd door Werkspoor
550RB-98-66Holland-Saurer4HK-HO20590/43CT2D125 DIN pkDHainje62-255800109702460291037/474258498195619561956-10-101956-10-201966-07-111966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
551RB-98-65Holland-Saurer4HK-HO20590/44CT2D125 DIN pkDHainje62-265800109702460291037/474258480195619561956-10-151956-10-201967-05-231967-08-29*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
552SB-00-67Holland-Saurer4HK-HO20590/45CT2D125 DIN pkDHainje62-275800109702460291037/474258468195619561956-10-191956-10-241967-12-051968-04-11*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
553SB-01-64Holland-Saurer4HK-HO20590/41CT2D125 DIN pkDHainje62-285800109702460291037/474258470195619561956-10-231956-10-271966-01-311966-06-22*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; afvoer na aanrijding
554SB-04-79Holland-Saurer4HK-HO20590/51CT2D125 DIN pkDHainje62-295800109702460291037/474258485195619561956-10-301956-11-031967-04-271967-08-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
555SB-06-16Holland-Saurer4HK-HO20590/47CT2D125 DIN pkDHainje62-305800109702460291037/474258484195619561956-11-021956-11-071967-04-271967-08-25*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
556SB-07-79Holland-Saurer4HK-HO20590/52CT2D125 DIN pkDHainje62-315800109702460291037/474258475195619561956-11-071956-11-101966-07-111966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
557SB-08-86Holland-Saurer4HK-HO20590/46CT2D125 DIN pkDHainje62-325800109702460291037/474258494195619561956-11-091956-11-141966-07-111966-10-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
558PB-53-48Holland-Saurer4HK-HO20590/48CT2D125 DIN pkDHainje62-335800109702460291037/474258470195619561956-11-161956-11-211968-01-021968-04-10*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor; afvoer na aanrijding
559SB-12-18Holland-Saurer4HK-HO20590/49CT2D125 DIN pkDHainje62-345800109702460291037/474258490195619561956-11-231956-11-281967-05-091967-08-25*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
560SB-12-19Holland-Saurer4HK-HO20590/50CT2D125 DIN pkDHainje62-355800109702460291037/474258506195619561956-11-231956-11-281967-04-181967-08-29*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
561SB-72-89Holland-Saurer4HK-HO20590/61CT2D125 DIN pkDHainje81-015800109702460291037/474258570195719571957-07-191957-09-161968-01-021968-04-17*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
562SB-77-71Holland-Saurer4HK-HO20590/73CT2D125 DIN pkDHainje81-025800109702460291037/474258555195719571957-07-241957-10-041967-04-271967-08-29*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; afvoer na aanrijding
563SB-77-70Holland-Saurer4HK-HO20590/65CT2D125 DIN pkDHainje81-035800109702460291037/474258550195719571957-08-011957-10-041968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
564SB-79-77Holland-Saurer4HK-HO20590/62CT2D125 DIN pkDHainje81-045800109702460291037/474258590195719571957-09-161957-11-011968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
565SB-77-40Holland-Saurer4HK-HO20590/68CT2D125 DIN pkDHainje81-055800109702460291037/474258580195719571957-09-191957-10-021967-04-181967-08-25*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
566SB-78-33Holland-Saurer4HK-HO20590/63CT2D125 DIN pkDHainje81-065800109702460291037/474258610195719571957-09-271957-11-011967-04-271967-08-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
567SB-79-46Holland-Saurer4HK-HO20590/66CT2D125 DIN pkDHainje81-075800109702460291037/474258610195719571957-10-091957-12-241968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
568SB-85-46Holland-Saurer4HK-HO20590/67CT2D125 DIN pkDHainje81-085800109702460291037/474258635195719571957-10-171958-01-021967-05-091967-08-28*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
569SB-85-45Holland-Saurer4HK-HO20590/64CT2D125 DIN pkDHainje81-095800109702460291037/474258640195719571957-10-281958-01-031967-09-261968-04-12*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
570SB-85-95Holland-Saurer4HK-HO20590/76CT2D125 DIN pkDHainje81-105800109702460291037/474258625195719581957-11-071958-01-101967-04-061967-05-31*v.d. Zweth, Barendrechtchassis gebouwd door Werkspoor
571SB-86-74Holland-Saurer4HK-HO20590/72CT2D125 DIN pkDHainje81-115800109702460291037/474258626195719581957-11-191958-01-201968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
572SB-87-52Holland-Saurer4HK-HO20590/74CT2D125 DIN pkDHainje81-125800109702460291037/474258616195719581957-11-261958-02-011967-05-091967-08-29*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
573SB-87-93Holland-Saurer4HK-HO20590/78CT2D125 DIN pkDHainje81-135800109702460291037/474258522195719581957-12-031958-02-041968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
574SB-88-55Holland-Saurer4HK-HO20590/79CT2D125 DIN pkDHainje81-145800109702460291043/333858526195719581957-12-101958-02-111967-11-011968-04-22*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor; kunststof front
575SB-89-08Holland-Saurer4HK-HO20590/85CT2D125 DIN pkDHainje81-155800109702460291043/333858576195719581957-12-191958-02-181967-11-011968-04-11*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
576SB-87-64Holland-Saurer4HK-HO20590/84CT2D125 DIN pkDHainje81-165800109702460291037/474258530195719581957-12-311958-02-031968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; kunststof front + TL-verlichting
577SB-87-03Holland-Saurer4HK-HO20590/75CT2D125 DIN pkDHainje81-175800109702460291037/474258504195719581958-01-131958-01-231968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; volautomatische Voith-Diwabus versnellingsbak
578SB-87-78Holland-Saurer4HK-HO20590/83CT2D125 DIN pkDHainje81-185800109702460291037/474258524195719581958-01-201958-02-031968-01-021968-04-11*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
579SB-87-94Holland-Saurer4HK-HO20590/77CT2D125 DIN pkDHainje81-195800109702460291037/474258432195719581958-01-271958-02-041968-01-151968-04-12*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
580SB-88-56Holland-Saurer4HK-HO20590/69CT2D125 DIN pkDHainje81-205800109702460291037/474258516195719581958-02-041958-02-111968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
581SB-89-09Holland-Saurer4HK-HO20590/71CT2D125 DIN pkDHainje81-215800109702460291037/474258456195719581958-02-111958-02-181968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
582SB-89-61Holland-Saurer4HK-HO20590/81CT2D125 DIN pkDHainje81-225800109702460291037/474258531195719581958-02-181958-03-011967-12-051968-04-16*Sloper De Ridder, Amersfoortchassis gebouwd door Werkspoor
583SB-90-87Holland-Saurer4HK-HO20590/80CT2D125 DIN pkDHainje81-235800109702460291037/474258511195719581958-02-281958-03-101968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; kunststof front
584TB-00-60Holland-Saurer4HK-HO20590/70CT2D125 DIN pkDHainje81-245800109702460291037/474258521195719581958-03-141958-05-011968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor
585SB-92-08Holland-Saurer4HK-HO20590/82CT2D125 DIN pkDHainje81-255800109702460291037/474258486195719581958-031958-04-011968-05-091968-12-12*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendamchassis gebouwd door Werkspoor; kunststof front
701SB-45-83KromhoutTBZ100TB 1956Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-015950108932500315037/47195719571957-02-271957-03-161969-02-101969-04-04
702SB-43-91KromhoutTBZ100TB 1957Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-025950108932500315037/47195719571957-031969
703SB-45-84KromhoutTBZ100TB 1960Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-035950108932500315037/47195719571957-031969
704SB-51-28KromhoutTBZ100TB 1959Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-045950108932500315037/47195719571957-031969Nieuw kenteken 1963; XB-46-63
705SB-51-27KromhoutTBZ100TB 1958Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-055950108932500315037/47195719571957-031969
706SB-53-97KromhoutTBZ100TB 1961Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-065950108932500315037/471957195719571969
707SB-59-04KromhoutTBZ100TB 1962Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-075950108932500315037/47195719571957-051969
708SB-59-10KromhoutTBZ100TB 1963Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-085950108932500315037/47195719571957-051969
709SB-62-29KromhoutTBZ100TB 1965Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-095950108932500315037/47195719571957-061970-04-13*Sloperij Bamberg en Vuik, Leidschendam
710SB-62-28KromhoutTBZ100TB 1964Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje84-105950108932500315037/47195719571957-061969
711SB-74-37KromhoutTBZ100TB 2019Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje99-015950108932500310045/269593195719571957-09-051957-09-131972-06
712SB-78-74KromhoutTBZ100TB 2020Kromhout 6HT-117130 din PKDHainje99-025950108932500310045/26195719571957-111971-07

Related Images:

  2 comments for “RET busseries 1945-1959

  1. Jan
    8 maart 2015 at 14:41

    kenteken van 430/497 en 429 is verwisseld, zie foto’s

    • René van der Beek
      9 maart 2015 at 08:23

      Hallo Jan, dank voor je reactie, het was even zoeken maar je hebt helemaal gelijk. Aan de hand van de foto’s blijkt de database een verwisseling van beide kentekens te bevatten. We gaan dit herstellen. Dank! groeten René

Geef een reactie