Reclame

Op deze pagina de dakreclames gedragen door de motorrijtuigen Werkspoor-Düwag serie 301-324.

Nummer deel van datum tot datum onderwerp afkomstig van naar  bijzonderheden
301 in dienst 16-10-1975, AB-bak 251, C-bak Düwag, C-bak bij afleveringstransport zwaar beschadigd (5-75), later afgeleverd door nieuwbouw, 10-1975 semi-instructiewagen, sinds 21-5-77 poptram, bij afvoer 11-4-1986 onderdelen aangewend bij bouw 800-serie
301   van 28-1-1976 tot  .05-1977  van ALPHEN   naar Mr. 314  
301 GEHEEL van 21-5-1977 tot .03-1986 LUDIEK DE PIJLEN-TRAM      
302 in dienst 16-10-1975, AB-bak 252, C-bak Düwag,  bij afleveringstransport zwaar beschadigd (5-75), later afgeleverd door nieuwbouw, 10-1975 semi-instructiewagen, sinds 7-5-80 Strippenkaarttram, bij afvoer na aanrijding op de Noordsingel op 16-10-1984, afgevoerd 4-1-1985(A-bak), 3-6-1985(BC-bak)
302   van .07-1976 tot .05-1980  JUWELIER BRUNOTT BRILJANTEN SIERADEN      onbekend
302 GEHEEL van .05-1980 tot 16-10-1984 LUDIEK DE STRIPPENKAART-TRAM      
303 in dienst 16-10-1975, AB-bak 252, C-bak Düwag,  bij afleveringstransport zwaar beschadigd (5-75), later afgeleverd door nieuwbouw,  na levering van de C-bak aan de 635 in 2-1983 door als 1303
303   van .06-1976  tot .02-1983   JUWELIER BRUNOTT BRILJANTEN SIERADEN   naar Mr. 1635  
304 in dienst 16-10-1975, AB-bak 254, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 609 in 4-1983 door als 1304
304   van .06-1976   tot .03-1983  JUWELIER BRUNOTT BRILJANTEN SIERADEN   naar Mr. 1609  
305 in dienst 15-7-1975, AB-bak 255, C-bak Düwag, van 11-1977 tot 2-1980 voorzien van ‘gebroken harten’, buiten dienst na zware aanrijding. C-bak naar 1614, bij afvoer onderdelen aangewend bij bouw 800-serie, afvoer 25-1-1983 (A-bak, 13-12-1983(B-bak)
305   van .06-1976   tot .10-1982 JUWELIER BRUNOTT CERTINA HORLOGES   naar Mr. 1614  
305 GEHEEL van .11-1977 tot  .02-1980   GEBROKEN HARTEN FESTIVAL     geen dakreclame
306 in dienst 21-7-1975, AB-bak 256, C-bak Düwag, Na levering van de C-bak aan de 616 in 9-1982 door als 1306, uit dienst 8-1992
306   van .06-1976   tot .09-1982  JUWELIER BRUNOTT BRILJANTEN SIERADEN   naar Mr. 1616  
307 in dienst 4-8-1975, AB-bak 257, C-bak Düwag, Na levering van de C-bak aan de 610 in 5-1983 door als 1307, uit dienst 4-1983
307   van .06-1976   tot .05-1983 JUWELIER BRUNOTT CERTINA HORLOGES   naar Mr. 1610  
308 in dienst 4-8-1975, AB-bak 258, C-bak Düwag, Na levering van de C-bak aan de 611 in 5-1983 door als 1308, uit dienst 5-1983
308   van .06-1976   tot .05-1983 JUWELIER BRUNOTT BRILJANTEN SIERADEN   naar Mr. 1611  
309 in dienst 13-8-1975, AB-bak 259, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 618 in 7-1983 door als 1309, uit dienst 6-1983
309   van .06-1976   tot .07-1983 BRUNOTT ANJER verlovingsringen ANJER   naar Mr. 1618  
310 in dienst 2-9-1975, AB-bak 260, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 613 in 12-1982 door als 1310, uit dienst 10-1982
310   van .06-1976   tot .12-1982 JUWELIER BRUNOTT CERTINA HORLOGES   naar Mr. 1613  
311 in dienst 22-5-1976, AB-bak 261, C-bak Düwag, sinds aflevering 22-5-1976 als poptram, de 311 heeft dus nooit in RET kleuren gereden, de C-bak is naar de 626 gegaan, bij afvoer onderdelen aangewend bij bouw van de 810, 8-1984 uit dienst, afvoer 28-8-1984
311 GEHEEL van 22-5-1976 tot .08-1984 LUDIEK DE STREPEN-TRAM      
312 in dienst 28-7-1975, AB-bak 262, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 605 in 9-1982 door als 1312, uit dienst 8-1983
312   van .06-1976 tot .09-1982  JUWELIER BRUNOTT PRISMA HORLOGES   naar Mr. 1605  
313 in dienst 15-8-1975, AB-bak 263, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 624 in 8-1983 door als 1313 uit dienst 8-1983
313   van .06-1976 tot .08-1983 MIELE . er is geen betere !  van Mr. 360 naar Mr.1624  
314 in dienst 15-8-1975, AB-bak 263, C-bak Düwag, van 6-1982 tot 8-1982 enkelgeleed; na levering van de C-bak aan de 604 in 8-1982 door als 1314, uit dienst 8-1982
314   van .05-1977  tot .05-1982 van ALPHEN van Mr. 301    
315 in dienst 21-8-1975, AB-bak 265, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 628 in 10-1983 door als 1315, uit dienst 10-1983
315   van .04-1977 tot .11-1983 MIELE . er is geen betere !  van Mr. 358 naar Mr. 1628  
316 in dienst 26-8-1975, AB-bak 266, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 633 in 12-1983 door als 1316, uit dienst 12-1983
316   van .05-1977 tot .12-1983 MIELE . er is geen betere !  van Mr. 953 naar Mr. 1633  
317 in dienst 26-8-1975, AB-bak 267, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 634 in 2-1984 door als 1317, uit dienst 1-1984
317   van .09-1981 tot .02-1984 VAILLANT   naar Mr. 1634  
318 in dienst 30-8-1975, AB-bak 268, C-bak Düwag, na aanrijding op 26-9-1983 is op 27-10-1983 de A-bak afgevoerd, C-bak naar 629, B-bak naar 355
318   van .09-1981 tot .09-1983 VAILLANT   naar Mr. 1629  
319 in dienst 5-9-1975, AB-bak 269, C-bak Düwag, sinds 17-11-81 Van Nelletram;  5-1993 uit dienst, 15-12-1993 afgevoerd, in 1994 door sloperij geschonken aan de EMA
319   van .09-1981 tot .10-1981 VAILLANT     onbekend
319 GEHEEL van .10-1981 tot .05-1993 LUDIEK DE van NELLE TRAM      
320 in dienst 5-9-1975, AB-bak 270, C-bak Düwag, van 5-1982 tot 8-1982 enkelgeleed, na levering van de C-bak aan de 603 in 8-1982 uit dienst en door als 1320
320   van .09-1981 tot .08-1982 VAILLANT   naar Mr. 1603  
321 in dienst 15-9-1975, AB-bak 271, C-bak Düwag, van 6-1982 tot 8-1982 enkelgeleed, na levering van de C-bak aan de 602 in 8-1982 uit dienst en door als 1322
321   van .09-1981 tot .08-1982 VAILLANT   naar Mr. 1602  
322 in dienst 16-9-1975, AB-bak 272, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 612 in 6-1982 uit dienst en door als 1322, maar reed nog enkele dagen door als 322.
322   van .09-1981 tot .07-1982 VAILLANT   naar Mr. 1612  
323 in dienst 18-9-1975, AB-bak 273, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 615 in 7-1982 uit dienst en door als 1323
323   van .09-1981 tot .07-1982 VAILLANT   naar Mr. 1615  
324 in dienst 22-9-1975, AB-bak 274, C-bak Düwag, na levering van de C-bak aan de 601 in 8-1982 uit dienst en door als 1324
324   van .09-1981 tot .08-1982 VAILLANT   naar Mr. 1601